Lubię jak mówisz do mnie z uśmiechem, gdy w słowach pachną fiołki, jaśminy, brzmią potem długo w mej duszy echem, czarują zmysły, nim w dal odpłyną. Lubię wieczorem, po dniu zgiełkliwym, usiąść cichutko w moim ogrodzie… bo wiem, że mija czar każdej chwili, a na tym świecie jestem przechodniem.

Twe słodkie słowa brzmią jak muzyka, tak chcę byś ciągle powtarzał je byś swymi słowami mnie ciągle dotykał bez nich tak bardzo czuje się źle. Z ust Twoich tak pragnę zbierać Twe słowa , ustami swymi zbierać jak miód. Niech poczuję ten smak od nowa, to przecież dla mnie prawdziwy cud. W ciszę zaklęta by trwać tak tu przy Tobie przez lat tysiąc czy milion kto wie byle by zawsze być blisko Ciebie byle by ciszą otulać Cię byś śnił swe sny ze mną w tym śnie wszystkie myśli złe odgonił wiatr a wtedy ja ciszą swą oplotę oczu Twoich toń zielonym szczęściem wzbierze w nas a spowiednikiem będzie las tam w gąszczu kniei się schowamy przed światem całym precz ideały tak niepoprawnie zakochani zaklęci w ciszę . Tyle tylko mam dla Ciebie spacer nocą po łące po lesie w kwiatach w blasku księżyca gdy cisza przemawia wszystkimi językami . Dla Ciebie mam swe myśli niesione zachodnim wiatrem swe słowa z duszy płynące . Wiem, że to tak niewiele tyle co naparstek mych snów gdy już będzie wszystko jasne i piękne dzień mnie obudzi Twym pocałunkiem Twój uśmiech zgasi mój strach że znikniesz w porannej mgle że ten dzień to sen mój najpiękniejszy z którego, proszę, nie budź mnie już więcej ja tak bardzo chcę z Tobą być i nie godzinę czy dwie lecz cały ten czas który wiecznie już będzie trwał. Ty jesteś łzą radości i jesteś łzą szczęścia dla Ciebie bije moje serce…

666945f29e9bb2060d9c8c50c5b64e0f

3781806709

Zapisz

Gwiazdy srebrny płomień otulił mnie

Gwiazdy srebrny płomień otulił mnie, swym blaskiem jak zimny pocałunek minionego lata otoczył mnie barwą Twych oczu. Chcę rozpłynąć się w błękicie utopić w otchłani słów niemych i ciszą wypełnić swe myśli światłem spojrzenia zachowaj w sobie. Zaśnij spokojny a ja zasnę w Twoim sercu. Pójdę tam gdzie odleciały tańczące anioły Pójdę tam gdzie błogi ślad wspomnień oddala smutki i radości codziennych zdarzeń przywołuje obraz miłości wyrywa żal z duszy Pójdę do zielonych łąk utopię myśli w złocie pszenicznych kłosów. Ciepły wiatr osuszy łzy. Po smutkach i radościach tego dnia Pragnę aby Twe usta mnie całowały, a Twe ramiona czule obejmowały. Każdej nocy pragnę aby Twój zapach drażnił me zmysły, a Twoje dłonie mnie pieściły. Otulony w blask księżyca. Z gwiazdami we włosach. I Twoimi snami. Zostawiłeś otwarte drzwi. Wiedziałeś że przyjdę. Jak przychodzę każdej nocy. Zasypiasz już powoli. Więc jestem. Wchodzę po cichutku. Zamykam drzwi. A Ty śpisz. Zdmuchuję sny z dłoni. I patrzę na Twoją uśmiechniętą twarz. Tak… Przyniosłam Ci te najpiękniejsze sny. Usiądę przy Tobie. I będę z Tobą aż do świtu. Potem zabiorę sny i odejdę. Ale teraz spij spokojnie. I słodko śnij. Moja kochany – Już świta. Muszę odejść. Jeszcze tylko zabiorę ten słodki pocałunek. Abyś o mnie pamiętał. Ale na pewno wrócę. Przecież wiesz. Tylko zostaw otwarte drzwi …

3689313_0a40d

Pięknych marzeń sennych

Zapisz

NIECH PIĘKNY WIECZÓR ZAPUKA DO TWYCH DRZWI I PRZYNIESIE SZCZĘŚCIE I RADOŚĆ CI

Szeptem chcę powiedzieć ci, że mój uśmiech w słońcu lśni, śmieją się też oczy me kiedy czytam słowa Twe… Wtedy smutek mi nie straszny, bo optymizm bierze górę i nie martwię się gdy czasem życie ciemną daje chmurę. Tyle w sobie mam radości, która ciepło daje sobą romantyzm mnie nie opuszcza, a najbardziej gdy tu z tobą tak cudownie stukam sobie. Podziękować chciałem Tobie za to że zjawiłaś się choć to wirtualny świat lecz czy życie nie ma wad. Cieszmy się tym co nam daje chwila gdy w nich wiersz powstaje to rozmową wspólną jest taki ciepły serca gest.

5452724baacffc39523421c443a081ee

POZDRAWIAM SERDECZNIE PROMYK SERCA ZOSTAWIAM…………….

Zapisz

.Jak śle­piec szu­kam Cze­goś..jak głupiec nie wiem Cze­go?..tęsknię, ale nie wiem za czym..pragnę, ale nie wiem czego..nie wiem cze­go szu­kam, ale wiem, że kiedyś to znajdę.

..Cza­sami nie wiem, co to jest..cze­go nie wiem .. Przyjdź..i znajdź mnie,wypełnij pustkę..pozwól, że wyjdę z kryjówki życia, po­każ mi drogę..drogę szczęścia.. przy­jaźni.. miłości..otwórz wro­ta przes­trze­ni chcę złapać wol­ności powietrze.. znasz to uczu­cie, kiedy nie wiesz, cze­go chcesz? – znam je..jest mi wte­dy źle..uciekłabym gdzieś da­leko, gdzieś gdzie mogłabym od­kryć myśli, prag­nienia a wte­dy bym powróciła, z właściwą de­cyzją ,do­konaną je­dynie prze­ze mnie!..leżę na podłodze i zas­ta­nawiam się jak naz­wać to, co te­raz czuję?..~ to­tal­ny brak chęci na jutrzejszy dzień.. znasz to uczucie?..nie wiem cze­go chcę od życia, ale wiem cze­go na pew­no nie chcę, z tym też łat­wiej funkcjonować..  chce to cze­go pragnę! – krzyknęłam i do­padła mnie Samotność. mówi się, że ser­ce chce te­go, cze­go chce (…),  ale ser­ce chce też te­go, cze­go nie może mieć..już nie wiem cze­go chcę..Świat kręci się zbyt szybko..Czuję, że zgu­biłam się we włas­nym świecie..coś co sa­ma stworzyłam, na co pra­cowałam ..i co po­win­nam znać, sta­je się po­malut­ku ob­ce, ja­kieś ta­kie dziw­ne..jest mi z tym cho­ler­nie źle, bo nag­le oka­zuje się,że sa­ma nie wiem cze­go chce i pot­ra­fię spieprzyć na­wet włas­ne jA!..jak śle­piec szu­kam Cze­goś..jak głupiec nie wiem Cze­go? ..tęsknię, ale nie wiem za czym.. pragnę, ale nie wiem czego .. Dob­rze jest wie­dzieć cze­go się chce, na­wet jeśli nie wie się Kim się jest..

tygrys

Dob­rze jest wie­dzieć cze­go się chce,na­wet jeśli nie wie się Kim się jest..na­ razie moim ce­lem jest zna­leźć so­bie cel i dążyć do niego,z uporem maniaka.

Zapisz

Zapisz

♥•. WITAM CIĘ WIECZORKIEM ✺ ❇

Nie mam ich nazbyt wiele,wystarczy filiżanka.Na co dzień i w niedzielę dodatek do poranka.Parę łyków spokoju, kropelka łagodności,i niech pachnie w pokoju aromatem miłości.Pięć kryształków promieni na łzy i niepogodę, uśmiech – jak garść korzeni,które bronią przed chłodem.Jeszcze drobna zachcianka ciśnie mi się na usta;niech moja filiżanka nigdy nie będzie pusta.Kończę, cicho dodając,czego pragnę najwięcej;niech zawsze ją podają te same, czułe ręce.

e7f7bda93ce901b54d735c50247aca95

Mimo jesiennej melancholii łap życie garściami,zachwycaj się jesiennymi urokami…

Życzę miłego wieczorku i jak najwięcej powodów do radości ….

e6956bb592672eb6558421bec8395b29

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz