Kiedy wieczór w okna patrzy niech gwiazdy ukaże, by gdy przyjdzie pora snu przyśle miłych marzeń.

Mijają się myśli nieznane krążą gdzieś w przestrzeni..łączą umysły… łączą słowa..czy to jednak coś zmieni?Błądzą.. gdzieś tam w oddali szukając jakiegoś celu..by złączyć serca.. złączyć dłonie tych wybranych jest niewielu..Szukając wspólne umysły pokrewne dusze z oddali..by kwitła przyjaźń..kwitła miłość..Dalecy.. bliskimi się stali.I krążą tak myśli nieznane by trafić w końcu do celu..Tęsknotą serc przyciągane..I mimo.. że jest ich tak wiele..trafiają niestety do niewielu..

3031876j2

Cichutko mówię dobranoc i słodkich snów życzę Tobie na noc…

Gdy zachodzi słońce, na niebie pozostawia barwy moc, Księżyc wstaje, z góry jasnym bije blaskiem. Gwiazda rozjaśnia ciemne drogi, drogowskazem jest, Takie piękno przyrody, taki jest nasz świat.

Pop­ro­siłam dziś wiatr by splótł mi warkocze Dałam wpleść we włosy me marze­nia ,sny Ko­loro­we kwiat­ki ma­leńkich stokrotek Niech stworzą iluzję że to właśnie ty A późnym wie­czo­rem roz­plotę je do snu By kas­kadą loków spłynęły marzenia Stok­rotki ułożę w ma­leńki bu­kiecik Za­pach ich przywróci na chwilę wspomnienia Mięciut­ka po­duszka me sny ukołysze Przy­pom­ni jak pięknie spędziłam ten dzień Wiatr mi przy­jacielem wciąż jeszcze go słyszę Miałam ran­dkę z wiat­rem lecz czułam Twój cień.

925408a2390fe7ccd950d54b2ebe5d39

TO ,CO WAŻNE

Nieważne ile jest przede mną, choć chciałoby się, jak najwięcej, ważne jest to, że na swej drodze znalazłam ludzi, których serce jest przepełnione ciepłem, dobrem, umieją spojrzeć tak, że wszystko zaczyna śpiewać we mnie wiosną a myśli kwitną nieba iskrą. Choć los tak różne scenariusze pisze, zmieniając ciągle wątki, słowa serdeczne wyzwalają pewność, że nie należy wątpić w marzenia, w piękno małych rzeczy, i w dobro ponadwymiarowe. Ktoś, by powiedział, że to drobiazg lecz ja z radości mogę pobiec na łąki pełne westchnień ziemi, zerwać naręcza tęcz …lub kwiatów, w barwach zagubić się, zaplatać, kiedy baśniowy tworzą nastrój, nektarem światła wypić toast za tych, co uśmiech wyślą do mnie, wzmacniając siły wzruszą prawdą, darząc me serce cudem olśnień.

727916f2

Miłość jest siłą,która nie narzuca się człowiekowi od zewnątrz , lecz rodzi się w jego wnętrzu, w jego sercu,jako jego najbardziej wewnętrzna wartość .

Choć tyle jest czasu to jednak za mało By powiedzieć i dać Ci to wszystko, co w sercu się podziało. Ciągle biegniesz przed siebie, nie widząc co masz, I szukasz gdzieś tego, choć nie wiesz, że masz. W sercu jest pustka, w oczach masz strach Otwórz się szczęście i pokaż jej świat Prawdziwy i piękny, szczery bez wad Gdzie posłańcem miłości w nim jestem ja.. Uwierz w swe serce, że można tak wiele Wystarczy zajrzeć w głąb siebie, odnaleźć natchnienie I pchnąć się w nieznane wśród dobra i troski Bo liczy się szczęście, nie drobne miłostki Dziś prawdą i sercem świata nie wygrasz Lecz ujrzysz świat lepiej, odnajdziesz w nim cichą przystań. Warto wierzyć w ludzi, więc uwierz już we mnie, „miej serce i patrz w to serce” Chwyć mnie za rękę, a zobaczysz więcej, Że można tak kochać, że można czuć jeszcze Odnaleźć nadzieję na wspólne szczęście Wzbić się w powietrze i kochać tak pięknie. Nie wiesz czym miłość jest? Chodź pokażę. Już wiem jak odnaleźć te piękne pejzaże. Znajdź w sobie odwagę i daj jej szansę ! Ja już dostrzegam ten świat inaczej. Nie wiesz jak? Chodź, nauczę, Przedstawię Ci jak prosto otworzyć swą duszę. Serce mam małe, chodź większe od rozumu, W nim szczęście i prawdę, wśród bólu i smutku. Troskę i dobro tak silne, że miażdży A najwięcej w nim posiadam miłości i wiary! Nie bój się kochać, nie próbuj zrozumieć Po prostu w to uwierz, a nie pożałujesz. Miłość jest cudem, co sam czyni cuda I ja mam  wiarę, że teraz się uda!Być może tak myślę.

1896847_599335003478623_824951067_n

Myśli wracają, słońce gaśnie, im szybciej zapomnisz, tym szybciej zaśniesz.

Wirtualna miłość

Gdzieś w oddali , każdy sam.. Na profilu kilka słów, kilka zdań Coś w nich drgnie w sercu zagra.. Chwila ta jest grzechu warta Obcy a zarazem bliscy sobie? Incognito (myśli) więc to zrobię… Temat rozmów jest o wszystkim W kwestiach bardzo osobistych Jak małżeństwo z dużym stażem Które w jesień życia razem Każde w życiu ma swój bagaż ….. trosk i życiowych trudnych zmagań Nie chcąc, by scenariusz z życia znany Znów był przez nich powielany Więc ostrożność górę wzięła By rozsądek był przed sercem Niech tu będzie też i mędrcem Lecz… tęsknota tu się wkrada Czyżby mała maskarada? Oko w oko stanąć muszą Scalić to co wirtualne By się stało namacalne By uczucie znów wygrało Serce mocno pokochało Nic już więcej im na drodze nie stanęło! Czy tak będzie? Czas pokaże Serce tu swój wybór wskaże.

824189c312895a5ca41d37c781e6317d