…… SPOKOJNEJ NOCY ……..

Bo trzeba obejść ziemię całą. Serce połatać, gdy boli Ku niebu wzlatać, upadać, wstawać I iść, dalej po świecie powoli Przed kroplą rosy, głowę skłonić W słowa ubierać, piękno chwili By stanąwszy, przed drugim człowiekiem.  Móc szepnąć, kocham I wiedzieć to na pewno. I na pewno, się nie mylić… ♥ღ♥

7b00d3e3d8b6c9db91b0cb923e2ca6d5

 

Zaśnij słodkie serce moje Cicho dzień odchodzi Niech utoną niepokoje W kwiecistej powodzi Odpłyń moja Gwiazdko śliczna W gwiazdozbiory nieba Tam na drogi te kosmiczne Ciebie też potrzeba Spij spokojnie mój Kwiatuszku Na miękkiej poduszce Wyczaruje w Twoim łóżku Dom na kurzej nóżce Krasnoludki prosto z bajki Przyniosą poziomki A z zaczarowanej fajki Wyfruną skowronki Spij Kochanie w siódmym niebie Niech Cię sen zachwyca Ja tam zjawię się po Ciebie Na blasku księżyc

0-23c-9-2134x45x-2

….Przytulić się do marzeń. Wziąć szczęście za rękę. Tak po prostu… …Być z Tobą..

Czasem mnie zauroczy tęsknota na papier przelana…czasem za gardło ściśnie,czyjaś na sercu rana…Nieważny tutaj wiek…pozycja się tu nie puszy…Ważne, że tutaj jesteś i piszesz co gra Ci w duszy…Nie wstydźmy się uczuć , szczerości… Dajmy sobie słów dobrych bezmiary…Czy to w …Przyjaźni …♥ڿڰۣڿ♥Czy też w Miłości…♥ڿڰۣڿ♥Bo to lek i podarek prastary, więc czy Jesteś!!daleko czy blisko ,gdy Ci smutno i źle To Pamiętaj!!,że jest ktoś znajomy…kto te słowa i uśmiech Ci śle…

zxcvsvf

Pięknej nocy i snów spełniających marzenia…
♥ڿڰۣڿ♥☆ Pozdrawiam Cieplutko…♥ڿڰۣڿ♥ ☆

Wszystko, co tylko miłe na świecie, wszystko, co tylko pomyślność wróży, niech się dla Ciebie w jedno ogniwo splecie i będzie słońcem w życia podróży!!!.

…Tak pięknie tu­lisz mnie…w jesiennych bar­wach…odkąd się po­jawiłeś…nie do­tykam ziemi przez Ciebie…choć czas ucieka przez zam­knięte ok­na… Każda myśl ucieka…do cudnej postaci Twej… każde uderzenie serca…Twoją muzą jest… ⊰♥⊱ Chcę dać Ci ciepło… w po­ran­ki chłodne…uśmiech… w pochmur­ne dni…przy­tulać wte­dy…gdy będziesz smutny…Two­je wy­lewać łzy…Będę szep­tała naj­czul­sze słowa…który­mi do­dam sił…gdy ciężko pow­stać po trud­nych chwilach…Tyl­ko mi pozwól…stanąć przy Tobie obok…tak całkiem blisko…bo ja dla Ciebie mogłabym od­dać wszystko…  Być w Twej potrzebie… …być dłonią w twojej…gdy potrzebę czuje… być tym ramieniem… które wsparcie daje… niesie nadzieję…na dziś na jutro… i na bardzo wiele…marzeń i pragnień… śpiesznych do spełnienia…chabry mych oczu…zwiążę wraz z zielenią w bukiet… co dotknie jądra twojej duszy… i pozostanie tam…bez zapomnienia… na każdą podróż wierny będzie służyć… Więc przyjdź…do mnie…wypełnij powietrze…niech będzie wspólne…nic więcej tylko obecność mi podaruj… taką…która umie słuchać szeptu spadającego liścia…⊰♥⊱

tyy

Lubie jak na mnie patrzysz….

….Lubię jak na mnie patrzysz ze zdjęcia… i bije w Twoich oczach źródło mego zapomnienia… Lubię jak mnie odwiedzasz… i pozostawiasz zadumaną z cząstką nadziei cienia… Lubię jak czytasz moje wiadomości i kartki… i czuję jak swoją myślą głaszczesz moją duszę… Lubię do Ciebie pisać zaszywając siebie skrawki… i wtłaczam w martwe zwroty i słowa moje życie… Lubię myśleć że jesteś, że wiesz o moim istnieniu… i śnić o Tobie i miłości zaklętej w marzenia… Lubię mieć Cię przy sobie w duszy głębokiej kieszeni… i dotykać w ciemności… próbując ożywić złudzenia…¸.•♥´¨

12196101_1513917698925514_3650152387847492654_n

Wiersz dla Ciebie….

Napisałabym wiersz dla Ciebie o przyjaźni. Chciałabym go ubrać w najpiękniejsze barwy By istniał, By pachniał jak poranna rosa na wiosennym kwiecie. By żył własnym życiem jak słonecznik za słońcem By podążał za Twymi myślami By Cię cieszył i bawił. Kiedy trzeba ogrzał Ochronił przed smutkiem A złość w pył zamienił. By był Twym przyjacielem Drogowskazem życia. Więc gdy będziesz patrzeć przez pryzmat jego treści Niech wszystko Cię bawi Niech wszystko Cię pieści Niech ogrzeje najdalsze miejsca Twojej duszy A gdy spotka lód niech go zaraz skruszy. I niech będzie słońcem na bezkresnym niebie wspomnień oraz myśli by pomógł spełnić wszystko to co ci się przyśni

acbe2b07dbf67fc81a2d722d2fca7d8f

Nie zawsze jest łatwo

Nie zawsze jest łatwo pisać co się czuje,co nam w głowie siedzi,czego nam brakuje.Lecz gdy serce wkładamy w myśli te zbieranie takie rozrzucone,niepoukładane.I czasami nieskładnie nam wychodzą wiersze,to te spontaniczne,myśli nasze pierwsze.Więcej przekazują,co powiedzieć chcę,bo w nich uczucia powkładane są..Przemiłego Wieczorku

9500bff0b501d92368c8fe47b5bfdecb