„Zatrzymaj upływający czas we wspomnieniach … a przede wszystkim pamiętaj o pięknych chwilach … by nigdy nie poszły w zapomnienie”…

Szanujmy treści gestów i słowa pozostawione w darze ufności pijmy za błędy naszych zachowań za niecodzienność ludzkich słabości za próby zdarzeń co pragną jeszcze przekroczyć barier życiowych progi za chwil ulotność i spojrzeń dreszcze tkwiące w błękitach dotąd nam drogich pewni że wszyscy z biletem wilczym z prawem niebycia na tym padole zejdziemy cisi ze sceny niczym łuk siedmiobarwny choć lśnił kolorem

3698698a0c505dbf45ac56d0baeb84e7

hhh

„Wnieś radość do życia… Wyrzuć z siebie wszystkie troski.. bo troski o jutro… pojawiają się zawsze o dzień za wcześnie…”

Na dni spokojne przyślę Ci słońce,jeśli uśmiechem zdołam je skłonić aby zmieniło bieg swój po niebie,już zmrok za chwilę. Rano będę je gonić.Jeśli nie zechce, to porozmawiam i z wiatrem wejdę w dobre układy,aby nie dmuchał tym swoim zimnem tylko leciutko głaskał po twarzy.Bo przecież musisz wypocząć w ciszy,gdzie się położą do stóp pejzaże i mam nadzieję, że spotkasz tylko same przyjazne – życzliwe twarze.

3175495e6a9eadab12016ebd91136ed9

Zachłysnęłam się wspomnieniami… w marzeniach się zatopiłam…

Lubię nocą pożeglować, tam gdzie marzeń skrytych dom. Gdzie mieszkają małe smutki, którym skrzydeł brak u rąk.. Lubię noce gdy jest ciemno, gdy księżyca blasku brak.. Słyszę wtedy ciche szepty, szepty spadających gwiazd , które szepcą pieśń, o spotkaniu i przyjaźni zagubionych serc. . Lubię nocą pożeglować, w marzeń sennych cichy ton – tu pragnienia się spełniają, zanim świtem pójdą stąd…

952081a4b862bffca75f357d58ea7596

Chwile szczęścia którymi się cieszymy… przychodzą niespodziewanie…. To nie my je chwytamy.. ale one nas chwytają…

Widzisz, jak mało mi potrzeba? Mam tylko Ciebie, kawałek nieba I wąską ścieżkę nad jeziorem – Późnym wieczorem. Widzisz, jak mało potrzebuję? Promyka słońca, którym malujesz Kwiatów dywany, traw zielenie – Nasze istnienie. Widzisz, potrzeba mi tak mało, A Ty mi dajesz wieczność całą I miłość, której nie pojmuję – Nie żałujesz?

12642781_1663821830538135_2270146662290312989_n

….Lubię chodzić z głową w chmurach i nie patrzeć pod nogi … a że czasami się przewrócę ?.. cóż z tego ?… do wesela się zagoi ;)……

Dla Ciebie

Miłość to jak czerwona róża rozkwitająca Każdy jej płatek w odpowiednim czasie się rozwija Róża coraz piękniejszą się staje Miłość coraz bardziej gorętszą Lecz róża swe płatki będzie gubiła Kiedyś całkiem zwiędnie. Miłość pozostanie jeśli ją pielęgnować się będzie.

30432d4c39a45f32ce653c09adb10486

Kraina snów…W której już nie ma przykrych zdarzeń… Gdzie więc istnieje i gdzie jej szukać …

Jeśli.. kiedyś zechcesz mnie odnaleźć nie szukaj tam.. gdzie kłótnie słychać tam tylko mieszka ludzka nienawiść i w maskę mądrości przebrana pycha…Jeśli ..kiedyś zechcesz mnie odnaleźć nie szukaj miejsc.. gdzie kamieni pełno tam zawsze znajdziesz ludzka zawiść tam.. każdy kamień pragnie być perłą…Jeśli.. kiedyś zechcesz mnie odnaleźć przyjdź do przydrożnej samotnej kapliczki i z czystym sercem uczynki swoje przynieś i pozapalaj zgaszone łzami świeczki…

65212c7571429df1e9c5230bf121baed

..⋰⋱★ ŻYCZĘ MIŁEGO WIECZORU ★⋰⋱